onsdag 17 oktober 2007

Om mig!

Måste ju såklart skriva lite om vem 17 jag är..ALLA vill ju förståss veta hahaha..

Jag är:
-29(!!) år ung men nu slog det mig att jag faktiskt om FYRA månader är 30 år (gammal!)
_Stolt husäger sedan i somras
-Har axellångt hår som är brunt.
-Har blåa ögon men är inte blåögd haha
-160 cm (lång?)
-Fruga sedan två år..och några månader sedan..
-Mamma sedan ca 21 månader sedan och jag ÄLSKAR det!
-Numera yrkesarbetande inte mamma ledigt (BUHÄÄÄÄ!SNYFT) men ALLTID i första hand mamma!!
-Gillar INTE mitt jobb och vill byta..funderar på förskollärare men jag funderar jag vet inte ,funderar fortfarande..
-Vill gärna ha fler barn!
-Pedant (Ibland till min förbannelse)
Lättirriterad (ibland)
-Inredningsgaaalen
-Rolig(om jag får säga det själv haha)
-Helt beroende av godis men hey jag har faktiskt bara detta liv och då tänker jag njuta dammit till max..så var det bortförlarat haha.
-Älskar att kolla på tv..men jag är inte lat :-) Och ja självklart surfa nätet.
....kan inte komma på något mera nu..men jag hoppas att ni som läser detta fortfarande tycker om mig..om ni nu har läst hit?

Over and out!

1 kommentar:

Sandra sa...

Kul att läsa lite om dig! Tack för kommentaren i gästboken!

Snart ska det väl komma mer snö och då får väl Tyra lära sig att gilla det :) Vi får ses i pulkabacken...

Är det bra med er annars? Känns det bra i huset?

*kram*