onsdag 17 oktober 2007

ALLA bloggar ju...

Så nu även jag :-))

Vad har hänt idag?? Jag och Tyra och min mamma var iväg en snabbis till Täby C var sugen på att gå på åhlens för att (förhoppningsvis) kolla in lite julprylar DÖM till min förvåning då det inte fanns!! :-) VA börjar inte ALLA i september hahaha Möjligt att "folk" kommer att bli irriterade nu men jag har inga problem med att det börjas redan i oktober(eller september) bara mysigt och allt det före jul pyntandet och så är ju hälften av nöjjet med julen så det så!!

Hittade som sagt inget juligt utan bara ett par urgulliga kaffekoppar.

Annars har vi mest tagit det lungt mamma stannade på middag och underhöll oss, Robert (ak pappa, make) är på kundmiddag i kväll (VARFÖR har man gått och gift sig med en säljare kommer jag nog aldrig att förstå mig på...aaaa just det pengarna hahaha....nä han är fiiin också)

Tyra somnade som en klubbad säl i kväll vilket känns skönt med tanke på tidigare kvällar då hon varit som ett litet brandlarm på kvällarna och INTE sova (så säger den bestämmda lilla tösen INTE SOOOOVA!!) Hon har inte sovit middag i dag så det kan ju ha varit bra...men jag vet inte det beror på "dagsformen" och då hon är på dagis så är det ju annat "tempo" än att gå hemma och skrota :-) Men hur länge sover barn på dagtid?? Kanske olika från barn till barn och kansek som en annan vissa dagar(läs nästan varje)är man ju tröttare och andra (läs nästan aldrig) är man piggare.

Och jo mensen kom igår också och det känns piss av flera olika orsaker vill inte gå in på alla men jag blöder som en..(ja här får man alla grisiga detaljer haha) och jag känner mig trött,blek och klen i benen lixom INGE KUL!! men det går över..i hope.

I morgon får lilldonnan vara hemma hon har varit lite risig i maggen och lös och så (jojo som jag sa om detaljerna..) det började redan i tisdags em på dagis. Så så får det bli men det gör inget för det är mysigt att vara med henne och sedan gillar jag inte jobbet! så var det sagt :-)

Ha det fint!

Inga kommentarer: