söndag 18 november 2007

Skön helg!

Ja jag är visst inge vidare på detta med blogg, roligare att läsa andras.
Helgen flöt förrbi utan större problem. På Fredag så lämnade vi lillskrutt hos Farmor och farfar för en övernattning sedan gjorde vi inget speciellt åt lite mat kollade idol och sedan vid halvtio gick jag ochla mig och somnade som en stock. Klart man saknar lillstump då hon inte är här och ränner och det är så TYST i huset och då funderar man verkligen på vad trist det skulle vara utan henne saknar speciellt mycket eftersom att hon var på dagis i dag. Men som sagt jag somnade som en lite baby såå skönt och jag sov (förrutom lite avbrott) till kl halv nio, när gjorde man det sist?) Sedan vart det fullt ös på mamman piskade liv i Robert och sedan åkte vi och hämtade Tyra. Åh en sån underbar kram man fick och hjärtat fick en stooor laddning av kärlek.

Efteråt så åkte vi till Täby c och shoppade lite (nästa Lyxfällan here we come mohaaa)
På kvällen vart det tv och sedan inget mer.

Måste bara få berätta, Tyra ska få ett syskon!!Om allt går bra, är tidig i min graviditet bara i v 5 testade positivt i tisdag efter fjärde försöket "satte" det sig, tänk med Tyra blev det på första fösöket men nu tog det som jag sa fyra månader tänk vad olika det kan vara:-).Om allt går bra så blir det bebis i juli!! Är såå glad även om det har varit känslomässigt värre här hemma (ja på mig då Robert är ju alltid lugn) liite läskigt är det ju alltid med att man ska få barn och så men framförallt så är jag lite orolig att jag ska få må så illa som jag gjorde med Tyra eller ännu värre VÄRRE! nåjja lite sent att tänka på det nu får försöka att tänka positivt den ena graviditeten är ju som känt inte den andra lik och det är klart det väntar ju en underbar belöning i slutet:-) Just nu är det lungt är trött och så och jag vakande natten mellan tis-ons och var VRÅLhungrig igonerade och somnade om men det var inte lätt:-) Annars ingenting men jag veet att det är tidigt, min förra graviditet så började illamåendet på riktigt i V 7-8:Jag ska verkligen försöka att inte jämföra graviditeterna men jag skulle tro att det blir svårt..Är så lycklig samtidigt som det känns lite surreal at vi ska bli fyra i familjen men oj vad mysigt.

Nä nu ska jag kolla på andras bloggar medans jag sitter här i min ensamhet.

Kram

4 kommentarer:

Sandra sa...

Åh vad roligt - GRATTIS!
Hoppas att du får må bra och att allt går bra!

*kram*

Unknown sa...

Åh, stort grattis!! Vad härligt med en liten bebis, och en juli-bebis oxå! Mio föddes ju i juli!
Håller alla tummar så här i början att allt kommer att gå bra!

Kram Anna!
http://www.starshine.dk

Unknown sa...

Hej Therese,
Tack för den fina kommentaren i min blogg :-). Vad roligt att du brukar kika till oss ibland. Läste lite i din också.... får gratulera massor till graviditeten, vad roligt :-). Jag hoppas att allt går bra och att du slipper hemskt illamående.
Ta hand om dig
Kram Camilla

Anna Rundkvist sa...

Nämen, grattis till pyret i magen, vad roligt!! - jag hittade hit av en slump.. cyberspace är litet ibland.. :-)

Kram från Anna (Filips mamma, kompis med Emilie (Albins mamma).. :-)
http://anna.rundkvist.com